Несправності Шевроле Лачетті

кришка бачка Ремонт Шевроле Лачетті

У цій статті розглянемо типові несправності Шевроле Лачетті. Як не дивно, але Лачетті теж ламаються, рідко але ламаються. А будь-який ремонт починається з діагностики несправності. Ось на цій сторінці я пропоную список можливих типових несправностей і їх причини.

Типові несправності Лачетті

✅ При спробі запуску двигуна колінчастий вал не обертається

1. Недостатньо затягнуті або окислені клеми акумуляторної батареї
2. Акумуляторна батарея розряджена або несправна
3. Несправний електричний ланцюг стартера
4. Несправне тягове реле стартера
5. Несправний стартер
6. Несправний вимикач (замок) запалювання

✅ Колінчастий вал обертається, але двигун не запускається (двигун запускається, але відразу ж зупиняється)

1. Відсутнє паливо в баку
2. Колінчастий вал обертається недостатньо швидко для запуску двигуна через низьку зарядженість акумуляторної батареї або окислених клем
3. Несправність елементів подачі палива
4.Негерметичність впускного трубопроводу або вакуумних шлангів
5. Несправна система управління двигуном
6. Несправний електричний ланцюг котушок запалювання.
7. Несправний датчик положення колінчастого вала або його електричний ланцюг (для моторів 1.8л)
8. Обірваний ремінь приводу газорозподільного механізму
9. Низька компресія в циліндрах двигуна
10. Запуск двигуна заблокований іммобілайзером

Утруднений запуск холодного або гарячого двигуна (може загорятися контрольна лампа несправності системи управління двигуном)

1. Засмічений повітряний фільтр. Тільки при утрудненому запуску гарячого двигуна.
2. Акумуляторна батарея розряджена або недостатній рівень електроліту. Тільки при утрудненому запуску холодного двигуна.
3. Несправність елементів подачі палива.
4. Несправний датчик температури охолоджуючої рідини системи управління двигуном.
5. Несправна система управління двигуном.

✅ Обороти двигуна на холостому ходу то знижуються, то зростають (може загорятися контрольна лампа несправності системи управління двигуном)

1. Негерметичність впускного трубопроводу або вакуумних шлангів.
2. Недостатній робочий тиск в паливній рампі.
3. Пошкоджена прокладка головки блоку циліндрів
4. Знос ременя і / або натяжного ролика приводу газорозподільного механізму

✅ Пропуски запалювання двигуна (перебої в роботі двигуна) на холостому ходу і/або під навантаженням (може загорятися контрольна лампа несправності системи управління двигуном)
1. Несправні свічки запалювання або неправильно встановлений зазор між електродами
2. Несправні високовольтні дроти
3. Негерметичність впускного трубопроводу або вакуумних шлангів
4. Засмічені паливний фільтр і/або трубопроводи системи живлення двигуна
5. Несправні паливні форсунки
6. Недостатня компресія в циліндрах двигуна
7. Несправні котушки запалювання
8. Негерметичність (прогар) клапанів газорозподільного механізму.

✅ Двигун Шевроле Лачетті не розвиває потужність (може загорятися контрольна лампа несправності системи управління двигуном)
1. Засмічений повітряний фільтр.
2. Негерметичність (прогар) клапанів газорозподільного механізму.
3. Неправильна установка фаз газорозподілу.
4. Несправна система управління двигуном
5. Підклинювання робочих циліндрів гальмівних механізмів.
6. Пробуксовує зчеплення
7. Засмічені паливний фільтр і/або трубопроводи системи живлення двигуна
8. Недостатня компресія в циліндрах двигуна,
9. Несправна система випуску відпрацьованих газів.

✅ Детонаційні стуки. Різкий стукіт подвійного тону з’являється при різкому збільшенні навантаження на двигун (може загорятися контрольна лампа несправності системи управління двигуном)
1. Октанове число бензину нижче 91 (якщо стуки з’явилися відразу після заправки автомобіля паливом).
2. Перегрів двигуна (перевірте показання датчика температури охолоджуючої рідини, і якщо двигун дійсно перегрівається, усуньте причину перегріву).
3. Несправний датчик детонації.
4. Несправна система управління двигуном.
5. Нагар на клапанах і в камерах згоряння.

✅ Шуми і стуки двигуна (крім детонаційних стукотів)

1.Знос поршнів, циліндрів, несправність механізму ГРМ.

Підвищена витрата палива

1. Засмічений повітряний фільтр
2. Несправна система управління двигуном
3. Несправні паливні форсунки.
4. Недостатній тиск повітря в шинах

✅ Перегрів двигуна Лачетті

1. Недостатній рівень охолоджуючої рідини в системі охолодження.
2. Несправність насоса охолоджуючої рідини
3. Засмічений радіатор системи охолодження двигуна
4. Несправний термостат
5. Несправний електровентилятор системи охолодження двигуна,
6. Несправні клапани в кришці розширювального бачка (замініть кришку).

✅ Калильне запалювання (двигун продовжує деякий час працювати після виключення запалювання)

1. Високі обороти холостого ходу
2. Перегрів двигуна (перевірте показання датчика температури охолоджуючої рідини, і якщо двигун дійсно перегрівається, усуньте причину перегріву).
3. Застосування свічок з невідповідним калильним числом.
4. Нагар на клапанах і в камерах згоряння.

Підвищена витрата масла (під двигуном або на його поверхні
з’являються плями або патьоки масла, не супроводжується сизим димом
з вихлопної труби при роботі двигуна)

1. Негерметичне ущільнення піддону картера або ущільнювальна шайба зливний пробки
2. Порушено ущільнення датчика аварійного тиску масла.
3. Негерметична прокладка кришки головки блоку циліндрів.
4. Зношені або пошкоджені сальники колінчастого вала,
5. Пошкоджено кільце ущільнювача датчика положення колінчастого вала.

Підвищена витрата масла
(супроводжується сизим димом з вихлопної
труби при роботі двигуна, без зовнішніх ознак витоку масла)

1. Знос маслос’ємних ковпачків
2. Знос, залягання або поломка поршневих кілець.

Зниження рівня охолоджуючої рідини

1. Пошкодження шлангів системи охолодження або ослаблення затягування хомутів їх кріплення

2. Пошкодження радіатора системи охолодження,
3. Пошкодження радіатора обігрівача кліматичної установки,
4. Пошкодження прокладки головки блоку циліндрів.

Витоки палива та / або поява запаху бензину

1. Негерметичність паливопроводів
2. Переповнений паливний бак (не заправляйте автомобіль»під пробку”),
3. Негерметичність паливних форсунок.

При роботі двигуна загоряється контрольна лампа аварійного тиску масла

1. Недостатній рівень масла.
2. Обороти холостого ходу нижче норми
3. Замикання в ланцюзі датчик-контрольна лампа.
4. Несправний датчик контрольної лампи аварійного тиску масла
5. Знос корінних підшипників колінчастого вала і / або масляного насоса.

✅ Акумуляторна батарея не заряджається (контрольна лампа заряду акумуляторної
батареї не гасне після запуску двигуна)

1. Зношений або недостатньо натягнутий ремінь приводу допоміжних агрегатів.
2. Низький рівень електроліту в акумуляторній батареї,
3. Недостатньо затягнуті або окислені клеми акумуляторної батареї,
4. Несправний генератор,
5. Несправний регулятор напруги,
6. Несправний електричний ланцюг заряду акумуляторної батареї.

✅ Контрольна лампа заряду акумуляторної батареї не загоряється при включенні запалювання

1. Контрольна лампа перегоріла.
2. Несправний електричний ланцюг обмотки збудження генератора.

✅ Зчеплення Лачетті пробуксовує (обороти двигуна зростають, але автомобіль не розганяється)

1. Попадання масла на робочі поверхні веденого диска,
2. Сильний знос, викривлення і пригорання накладок веденого диска.

✅ Утруднено або неможливо перемикання передач Лачетті

1. Порушено регулювання приводу перемикання передач.
2. Деформована тяга приводу перемикання передач,
3. Поломка або знос пластмасових деталей приводу механізму перемикання.

✅ Стукіт (клацання) при повороті на невисокій швидкості

1. Знос зовнішніх шарнірів рівних кутових швидкостей.
2. Ослаблення кріпильних деталей передньої підвіски,
3. Ослаблення кріпильних деталей рульового управління,
4. Вихід з ладу деталей диференціала.

Вібрація при русі з високою швидкістю (понад 90 км / год)

1. Порушено балансування передніх коліс автомобіля (отбалансируйте колеса в спеціалізованій майстерні).
2. Порушена геометрія шин або дисків коліс внаслідок деформації,
3. Знос шарнірів рівних кутових швидкостей приводів передніх коліс.

✅ Відведення від прямолінійного руху

1. Різний тиск в шинах передніх коліс
2. Різна ступінь зносу шин передніх коліс
3. Несправність амортизаторів передньої або задньої підвіски
4. Поломка однієї з пружин передньої або задньої підвіски
5. Порушено регулювання кутів установки передніх коліс (відрегулюйте кути установки коліс в спеціалізованій майстерні).
6. Пригальмовування одного з коліс автомобіля.

Відведення від прямолінійного руху при гальмуванні

1. Різний тиск в шинах передніх коліс
2. Несправний один з гальмівних механізмів.
3. Перетиснутий шланг або трубопровід одного з гальмівних механізмів.
4. Різна ступінь зносу деталей гальмівних механізмів однієї з осей автомобіля.

Нерівномірний знос шин Шевроле Лачетті

1. Порушено регулювання кутів установки коліс (відрегулюйте кути установки коліс в спеціалізованій майстерні).
2. Поломка однієї з пружин передньої або задньої підвіски

Андрій
Оцініть автора
Додати коментар

  1. Василь

    Приветствую, Друзья
    Вопрос ко всем, но в большей степени к владельцам Шевроле Лачетти 1.8 ЛДА.
    Наблюдается ли на Вашем авто сильное плавание оборотов при переходе на газ (ГБО)?
    Или плавание оборотов при движении накатом?

    Відповіcти
    1. Стас

      Така сама біда. Що тільки вже не робив, нічого не змінюється. Блок MR140

      Відповіcти