...

Кращий сканер (адаптер) для діагностики автомобіля

K-Line адаптер KKL VAG COM 409.1 Комп'ютерна Діагностика Шевроле Лачетті

Розглянемо вибір бюджетного адаптера (сканера) для комп’ютерної діагностики автомобіля своїми руками.

Сканерів існує безліч, але нам потрібно вибрати найбільш підходящий і функціональний.

Також будемо враховувати бюджетність сканерів, щоб придбати недорогий і відповідний для простого автолюбителя.

Тому варіантів, насправді, залишається не так вже й багато.

Як вибрати сканер для діагностики

Залежно від ваших потреб на даний момент існує два шляхи, які ми і розглянемо по порядку:

ELM 327

VAG COM KKL 409.1

Поїхали.

Адаптер ELM327

Адаптер ELM327

✔ ELM 327 підтримує всі відомі протоколи ODB2 і сумісний з безліччю діагностичних програм. Інтерфейс зв’язку з персональним комп’ютером-usb.

Також існують адаптери ELM 327 c можливістю підключення через Bluetooth або Wifi, тобто, якщо у вас, припустимо, є смартфон на операційній системі android, тоді встановивши додаток з Play market (дуже великий вибір додатків), ви зможете стежити за режимами роботи двигуна без ноутбука і кабелів.

Дані будуть передаватися від адаптера до смартфону по Bluetooth або Wifi. Дуже зручно!

Але у ЕЛМ 327 є два дуже великих недоліки.

✅По-перше, він не працює з програмою Chevrolet Explorer. Це популярна програма у власників автомобілів Chevrolet / Daewoo.

✅По-друге, він не” бачить ” подушки безпеки і АБС, тому ви зможете проводити діагностику тільки системи управління двигуном. А це, погодьтеся, не дуже функціонально. Тому я рекомендую другий варіант.

Ще раз повторю – всі адаптери ELM не працюють з програмою Chevrolet Explorer!!!

Увага! За допомогою невеликого додатка для смартфонів з операційною системою Андроїд можна читати і видаляти помилки. А також виконувати скидання адаптацій за допомогою адаптера ELM327!

⭐Цей додаток можна завантажити з нашого сайту – Програма для скидання адаптацій ЕЛМ327

⚡Примітка! Адаптери ELM327 бувають декількох версій. Необхідно купувати тільки версію 1.5! В кінці сторінки будуть посилання саме на такі адаптери.

Адаптер ELM327

➕Основна перевага даних адаптерів-універсальність, мініатюрні розміри і бездротова передача даних.

K-Line адаптер KKL VAG COM 409.1

✔ Ці адаптери призначені для діагностики блоків управління автомобілів Volkswagen , AUDI, SEAT, SKODA, Opel, Volvo, Alfa-Romeo, ВАЗ, ГАЗ по K-лініях, а також всі інші автомобілі, які підтримують протоколи: ISO 9141-1,ISO 9141-2,ISO 14230.

K-Line адаптер KKL VAG COM 409.1

Щоб уникнути проблем необхідно уточнити у продавця на якому чіпі зібраний адаптер!

Краще купити адаптер на чіпі FTDI!

адаптер на чіпі FTDI

➕Даний адаптер прекрасно працює з програмою Chevrolet Explorer. А якщо оснастити його перемикачем, тоді він зможе підключатися до блоку управління подушками безпеки і до блоку АБС.

✅Нижче ви зможете купити адаптер з вже встановленим перемикачем

Якщо ви купили адаптер KKL VAG COM409.1 і хочете діагностувати систему АБС і систему подушок безпеки, тоді у вас два шляхи:

  1. Самостійно встановити перемикач, щоб він робив комутацію між 7, 12 і 13 контактом адаптера
  2. Просто спаяти між собою контакти 7, 12 і 13, як показано на фото. Спаюємо 12 і 13 контакт, а потім проводом з’єднуємо з 7 контактом

KKL VAG COM409.1

✔ Працювати будуть обидва варіанти, але в другому випадку може спостерігатися нестабільна передача даних. Особливо при великій кількості обраних параметрів.

Але особисто моя думка – це все-таки використання повноцінного перемикача. Тому що, коли у нас всі 3 контакти замкнуті, то ми фактично замикаємо 11-й контакт блоку управління гальмівної системи і 9-й контакт блоку управління подушками безпеки з 5-м контактом блоку іммобілайзера, що, як мені здається, не зовсім правильно.

Далі більш детально про встановлення перемикача

Доопрацювання K-Line адаптера для діагностики АБС і подушок безпеки

Якщо ви збираєтеся проводити діагностику тільки системи управління двигуном (силової установки) і не збираєтеся це робити з іншими системами ( АБС і подушки безпеки), то базовий адаптер без перемикача вас цілком влаштує. А якщо вам важлива діагностика не тільки двигуна, то адаптер доведеться доопрацювати.

Справа в тому, що в роз’ємі діагностики ODB2 показання двигуна знімаються з 7-го контакту колодки, а АБС і подушки безпеки з 12-го і 13-го відповідно.

Тому необхідно встановити перемикач між цими контактами, щоб перепідключатися до того чи іншого контакту колодки діагностики.

Іншими словами, і більш зрозуміло це можна пояснити так – на платі адаптера є тільки один сигнальний вхід. А у автомобіля три сигнальних виходу (силова установка – 7 контакт, АБС – 12 контакт і подушки безпеки – 13 контакт). І нам необхідно той єдиний вхід адаптера підключати до колодки діагностики, в залежності від необхідності, або до виходу силової установки, або до виходу АБС, або до виходу подушок.

Більшість магазинів продають адаптери вже з перемикачами, але трохи дорожче. В кінці статті є посилання на продавців.

Ось схема переробки

Доопрацювання K-Line адаптера для діагностики АБС і подушок безпеки

Також було піднято питання про послідовність дій при підключенні адаптера. Як з’ясувалося, на цьому етапі також виникають питання і проблеми з тим, що діагностична програма відмовляється “бачити” адаптер. Чесно сказати, у мене таких проблем ніколи не виникало і у мене немає чіткого алгоритму, що підключати і в якому порядку. Завжди все працює, в незалежності від послідовності дій. Тому можливо справа пов’язана з програмним забезпеченням і драйверами, встановленими в кожному конкретному випадку.

✔ У зв’язку з цим, я пропоную завантажити драйвери для адаптера на чіпі FTDI, якими користуюся особисто я. Можливо це вирішить вашу проблему. Завантажити драйвери можна на наступному кроці, пов’язаним з установкою драйверів. Або завантажити прямо зараз-Driver

Схема K-Line адаптера

Також пропоную приблизну схему K-line адаптера

Схема K-Line адаптера

Контакти K-Line адаптера KKL VAG-COM409.1

Кому цікаво, зробив фото, як розташовані контакти K-Line адаптера

Контакти K-Line адаптера KKL VAG-COM409.1

Купити ELM327

Купувати дані адаптери дешевше прямо в Китаї. Ціни нижчі і доставка безкоштовна.

Ось продавці, у яких я особисто купував перевірені адаптери:

Купити діагностичний Універсальний адаптер ELM327 OBD2 Bluetooth (підходить до ПК і смартфонів по блютус, але діагностує тільки двигун). Також за допомогою цього адаптера і смартфона можна виконати скидання адаптацій на ЕБУ Sirius D42 (1.6/1.4)

Купити діагностичний Універсальний адаптер ELM327 OBD2 Bluetooth

Купити K-Line адаптер KKL VAG COM409.1

Купити K-line адаптер для діагностики (підходить для роботи з програмою Chevrolet Explorer).

Купити K-line адаптер для діагностики з перемикачем (підходить для роботи з програмою Chevrolet Explorer для діагностики не тільки двигуна, але і АБС з подушками)

За посиланням два адаптера на чіпах FT232RL і ft232rq. Який брати? За великим рахунком, без різниці. У мене обидва ці адаптери чудово працюють. FT232RL у мене майже 10 років, а FT232RQ-близько двох років. Можете взяти FT232RL, як перевірений часом

Відео про вибір адаптера для діагностики автомобіля

Попередній крок – Загальні відомості про діагностику автомобіля

Наступний крок – Установка драйверів адаптера для діагностики автомобіля

Андрій
Оцініть автора
Додати коментар