Шини та диски для Шевроле Лачетті

Шини для Лачетті Загальні питання по Лачетті

Всім рано чи пізно доводиться вибирати шини або диски для Шевроле Лачетті. Ось і ми сьогодні розглянемо цю досить цікаву тему і вирішимо які ж все-таки краще шини і диски для Лачетті.

Шини для Лачетті

Відразу обмовимося, що є параметри, рекомендовані заводом виробником. Для того, щоб їх дізнатися, досить відкрити бардачок і подивитися на наклейку. Там дуже дохідливо написано, що для Лачетті підходить три типорозміри шин:

📌 175/70 R14
📌 185/65 R14
📌 195/55 R15

Шини для Лачетті

Диски для Лачетті

Стандартний диск для всіх типів кузовів (штампований диск):
диск – 6Jx15 ET44 PCD 4×114, 3 DIA 56,5
ширина обода – 6 дюймів (15,24 см);
Монтажний діаметр – 15 дюймів (38,1 см);
виліт – ET) – 44 мм;
PCD: отвори-4, розташовуються на діаметрі – 114,3 мм;
DIA: діаметр посадкового отвору – 56,5 мм.

Що таке виліт (ЕТ)?

Виліт обода ( ЕТ) – це відстань між площиною, що розділяє обід колеса навпіл (площина, рівновіддалена від бортів обода) і привалочній (кріпильної) площиною колеса.

Виліт обода ( ЕТ)

Автомобіль комплектується безкамерними шинами 195 / 55R15 85T, де:

195-ширина профілю в міліметрах;
55-відношення висоти профілю до його ширини у відсотках;
R-позначення радіальної шини;
15-посадковий діаметр шини в дюймах;
85-Індекс навантаження (максимально допустиме навантаження на шину 515 кг);

Т-Індекс швидкості (максимально допустима швидкість 190 км/год).
шпильки-М12х1. 5, Довжина шпильки – 28,5 мм.
вага штатного колеса в зборі – 16 кг.
Діаметр колеса в зборі-595,5 мм.

Максимальне навантаження на шину (MAX. LOAD) дублюється в розшифрованому вигляді разом із зазначенням максимально допустимого тиску (МАХ. PRESS) повітря в шині.

На Лачетті, обладнаних системою Traction Control, допускається використовувати тільки шини 195/55R15, під які налаштована система. В іншому випадку система буде працювати неправильно, що може призвести до аварійної ситуації або пошкодження самої системи.

Даючи рекомендації у виборі тих чи інших шин завод-виробник виходить з умов забезпечення максимальної стійкості, керованості, прохідності та безпеки автомобіля. Так колеса з великим вильотом можуть зачіпати за деталі гальмівних механізмів, а з меншим — збільшують навантаження на підшипники і можуть привести до непередбачуваної поведінки автомобіля при екстреному гальмуванні або в разі відмови одного з контурів гальмівної системи.

Високопрофільні шини можуть зачіпати за деталі кузова при максимальних ходах підвіски, а широкі — тертися об лонжерон або його крило при великих кутах повороту. Шина з меншим індексом навантаження може лопнути під максимально завантаженим автомобілем, а заниження індексу швидкості загрожує руйнуванням шини при русі на високій швидкості.

Але, як відомо, у наших людей не все так просто…

Нам завжди потрібно або виділитися і поставити який-небудь оригінальний розмір дисків (зазвичай по-більше ), або по-дешевше. Наприклад, залишилася у сусіда майже нова гума і він віддає її “за копійки”, але от біда – вона іншого розміру! Ось і треба спробувати її туди впихнути:)

Шини та диски для Лачетті

Особисто з моєї практики ідеально себе показали два розміри шин для Лачетті і я їх використовую:
1 літній варіант-195/55 R15
2 зимовий варіант – 185/60 R15. Він хоч і не рекомендований GM, зате кліренс взимку у мене, приблизно на 3,5 мм вище, а машина м’якше. Ніде нічого не тре і не зачіпає. Єдиний мінус – це трохи більше діаметр колеса і тому спідометр буде трохи занижувати швидкість від реальної. Але ці значення мінімальні, тому ними можна знехтувати.

185/60 R15

Ще раз повторю, що це ідеальні розміри з точки зору практичності. Але якщо ви затятий індивідуаліст то можете вибрати інші розміри, благо варіантів вистачає – від 185/60 R14 до 225/45 R17.

Ось які відхилення параметрів колісних дисків допустимі для Шевроле Лачетті:
✔ ширина: ±1 дюйм,
✔ діаметр: -1..+ 2 дюйма (з підбором відповідної висоти борту покришки),
✔виліт: ±2 мм, виліт 46 і більше компенсується прокладкою, виліт 42 і менше можна змінити, сточивши привалочну поверхню (деякі шиномонтажки пропонують такі послуги),
✔отвори і діаметр розташування: відхилення не допустимо,
✔посадковий отвір: зменшення неприпустимо, збільшення компенсується кільцями.

В офіційному каталозі аксесуарів для Lacetti від Chevrolet Deutschland GmbH представлені диски 7Jx15 ET38, 7jx16 ET40, 7jx17 ET40 і 6,5Jx16 ET44 з гумою 205/45 R16

Ось табличка поєднання параметрів дисків і шин для Шевроле Лачетті. Пояснювати:

✔ зелений колір-стандартні розміри

✔ трав’яний колір-розміри, які підходять, але не рекомендовані виробником

✔ жовтий колір-все, що потрапляє між дозволеними і однозначно забороненим виробником розміром

Поєднання дисків і шин для Lacetti

Увага! Ще раз повторю, намагайтеся ставити тільки дозволені розміри шин і дисків. Використовуючи інші розміри – на вашому авто будуть невірні показання спідометра і одометра, а також зміниться навантаження на трансмісію і ходову.

Які диски краще – штамповані або легкосплавні

Тепер перейдемо до самої, напевно, хвилюючої теми, яка цікавить всіх власників авто і не тільки Лачетті. На яких дисках кататися – сталевих штампованих або легкосплавних? Тут є плюси і мінуси у кожного варіанту!

Кожен власник авто вибирає за своїми принципами, але найголовніші – це ціна, зовнішній вигляд і безпека.

Зрозуміло, що штамповані диски дешевше, але менш естетичні. У свою чергу легкосплавні дорожче, але приємніше радують око. Тут, як то кажуть, все залежить від товщини гаманця автовласника.

Але що ж з безпекою? Тут знову таки щось гірше, а щось краще. Легкосплавні диски краще вентилюють робочі гальмівні механізми. Але у них є один дуже великий недолік. Припустимо, не дай Бог, Ви на швидкості “зловили” хорошу яму, то штамповка в гіршому випадку погнеться і потім її можна буде прокатати і далі кататися. А ось легкосплавний диск поведе себе по-іншому. У кращому випадку на гумі незабаром вилізе “шишка”, а в гіршому – диск розлетиться сам.

Ось фото практично нових шин, одягнених на легкосплавні диски, які потрапили в яму на швидкості 70 км/г. За одну секунду були знищені передня права і задня права шини, загальною вартістю 2500 грн

Шини ремонту не підлягають

Шини ремонту не підлягають. Порізи наскрізні, нитки корду перебиті. Привіт дорожникам, які закінчили ремонт цієї дороги всього місяць тому.

Чим це загрожує на швидкості, думаю пояснювати не потрібно.
Загалом, Якщо Ваш вибір припав на легкосплави, то потрібно їздити акуратніше. Бережіть себе та інших учасників руху.

Мир вашому дому і рівних доріг!

Андрій
Оцініть автора
Додати коментар