...

Гріється колесо Лачетті

Колесо Лачетті Ремонт Шевроле Лачетті

Привіт всім у кого виникла така проблема – гріється колесо Лачетті. Розповім, як вдалося впоратися з даною проблемою.

Також дана стаття буде корисна тим, кого хвилює питання заміни гальмівних колодок Шевроле Лачетті своїми руками.

Чому гріється колесо Лачетті

Практично в 100% випадків колесо гріється через проблеми в гальмівному супорті:

  • корозія і клин поршня супорта
  • закисли напрямні пальці супорта
  • використання неправильних мастил при обслуговуванні супорта

Відновлення гальмівного супорта

Знімаємо колесо.

Очищаємо весь бруд з гальмівного механізму щіткою

Очищаємо весь бруд з гальмівного механізму щіткою

Відкручуємо нижній болт, що кріпить корпус циліндра супорта

нижній болт, що кріпить корпус циліндра супорта.

Відкручуємо кришку бачка і відбираємо трохи гальмівної рідини шприцом, щоб при вдавлюванні поршня в циліндр супорта гальмівна рідина не вилилася через верх бачка

кришка бачка

Монтажкою вдавлюваємо хоча б трохи поршень в циліндр супорта. Буде важко, але по іншому ніяк!

Викруткою піддягаємо корпус циліндра супорта

корпус циліндра супорта

Піднімаємо корпус циліндра супорта вгору

Піднімаємо корпус циліндра супорта вгору

Ставимо циліндр на місце, але попередньо знявши ОДНУ колодку!

Ставимо циліндр на місце, але попередньо знявши ОДНУ колодку!

Йдемо в салон і натискаємо на педаль гальма, щоб поршень супорта виліз з корпусу (а щоб зовсім не виліз ми там залишили одну колодку, він в неї упреться, думаю зрозуміло). Якщо поршень не вилазить, то заводимо двигун і тиснемо педаль гальма, тепер точно вилізе!:)

Тепер під пильовик поршня наносимо мастило ATE BREMSZYLINDER PASTE

ATE BREMSZYLINDER PASTE

Потім вдавлюваємо поршень до кінця. Зробити це простіше, якщо заздалегідь виготовити спеціальне пристосування

спеціальне пристосування для супорта

Працювати їм легко і зручно

пристосування для супорта

Після цього знову повторюємо таку процедуру раз 5, щоб гальмівний циліндр розробився! Тобто, висуваємо і засовуємо поршень. З кожним разом він буде рухатися легше.

Потім виймаємо напрямні

напрямні супорта

Вичищаємо їх і змащуємо мастилом для напрямних супортів

напрямні супортів

Мастило для напрямних супортів

мастилом для напрямних супортів

Добре промиваємо засобом для очищення гальмівної системи посадочні місця напрямних

очищення гальмівної системи

І встановлюємо змащені напрямні на свої місця.

Також бажано придбати ось таку змазку або аналогічну

змазка супорта

Їй необхідно змастити попередньо очищені посадочні місця гальмівних колодок

Напрямні пальці їй змащувати не потрібно!!! Тільки напрямні колодок.

Таку ж операцію проводимо з супортами інших коліс. Процедура з передніми колесами ні чим не відрізняється.

Змазка напрямних передніх супортів Шевроле Лачетті

Єдине, що передні супорта більш масивні

Передній Супорт Шевроле Лачетті

На закінчення скажу, що напрямні гальмівних супортів змащую раз в два роки і проблем з гальмами більше не було.

І стежте за станом колодок

Знос гальмівних колодок

Як бачимо, зліва нова колодка, а праворуч колодка, зношена до межі.

Також помічено, що поршень циліндра супорта найчастіше клинить, коли знос колодок вище 50%. З менш зношеними колодками підклинювання супорта поки не зустрічалися.

P. S. Не забудьте долити гальмівну рідину і закрутити кришку бачка!

Примітка. Дана процедура допоможе відновити працездатність супорта. Але якщо поршень вже покрився корозією, тоді ефект буде короткочасним. Тому неминуче в майбутньому доведеться замінити поршень і зробити капремонт супорта.

Правильні мастила для гальмівного супорта

Ну а тепер обговоримо тему вибору змазок. У цій темі твориться повна каша і плутанина. Причому в цьому винні не рядові автолюбителі, а продавці. Хоча і виробники не рідко дають невірні описи своїм продуктам, а потім після негативних відгуків роблять виправлення, що ця змазка виявляється не зовсім підходить для того, для чого вчора підходила.

А “продавці-консультанти” в магазинах (про ринки взагалі мовчу) дурять покупців і самі про це часто не здогадуються. Але ж це гальма, хлопці! І тут ціна помилок і некомпетентності дуже висока!

Ще будучи недосвідченим автолюбителем, я як і всі, довірявся “продавцям-консультантам”. Так, з їх допомогою я змастив напрямні пальці мастилом від LIQUI MOLY. Через пів року ця змазка перетворилася в липкий порошок… Пізніше я зрозумів, що це антискрипная паста і змащувати напрямні пальці їй краще не варто. Хоча і донині продавці втирають її під виглядом мастила для напрямних пальців.

Їй можна змащувати напрямні колодок і тильну сторону колодки, запобігаючи скрипу! Вона і називається антискрипна паста!

Такі ситуації часті. На ринку підходжу і питаю у мужика: “є хороша змазка для напрямних пальців супорта?”Він мені простягає Mannol 9896 KUPFERPASTE (((

змазка супорта

Я йому кажу, що у мене така є і вона не має ніякого відношення до напрямних пальців гальмівних супортів. Він мені тицяє під ніс опис на тюбику, нібито, на мовляв, розумник, читай

мідна паста

Хто уважно прочитає, той зрозуміє сенс написаного. Я їй змащую торці колодок при установці, болти вихлопної системи при її заміні і видаленні каталізатора і т. д. А напрямні пальці їй змащувати не можна!

З усього цього я зробив висновок, що потрібно розбиратися в цьому питанні самому і не покладатися на “консультантів”, так як молоді “консультанти” мало в чому розбираються, а “консультанти” зі стажем досі радять графітну змазку, бо – сто років їй змащували і будемо змащувати: -)

Витративши купу часу, я все-таки знайшов для себе ідеальний варіант. Він виглядає так:

Для змащення поршня циліндра найідеальніший варіант – це ATE BREMSZYLINDER PASTE.

ATE BREMSZYLINDER PASTE

Вона наноситься тонким і рівномірним шаром на робочі поверхні циліндрів, поршні і ущільнювальні елементи. Ця змазка сумісна з гальмівними рідинами DOT 3, DOT 4 і DOT 5.1. Її не просто знайти, але цілком реально. Ціна у нас 200 грн. (4 у. О.)

Для змащення напрямних пальців найкращий варіант – це TRW PFG 110

мастилом для напрямних супортів

Вартість у нас близько 80 грн. (2.5 у. о.). Теоретично і їй можна змастити поршень, але краще все ж ATE BREMSZYLINDER PASTE.

Більш докладно про змазки для гальмівного супорта дивіться в моєму відео

Ось такі справи, друзі. Будьте пильні при покупці мастильних матеріалів для супортів і підходите до цього питання з усією відповідальністю. Не покладайтеся повністю на “продавців-консультантів”.

Андрій
Оцініть автора
Додати коментар

  1. Олександр

    Дякую за детальну інструкцію! В моєму випадку на 2 із 4 супортів пальці підклинили. На одному із них була корозія на гальмівному циліндрі. Тому так, краще час від часу робити профілактику і вчасно змінювати гальмівні колодки!

    Відповіcти