Вітаю, Друзі
Прийшов час міняти передні стійки стабілізатора. І цього разу я вирішив встановити посилені стійки українського виробника АТР.
Тому на цій сторінці я покажу, що це за стійки, чим вони відрізняються від звичайних стійок і як їх встановити.
Посилені стійки стабілізатора АТР
Почнемо з того, що в звичайних оффлайн магазинах ці стійки практично не знайти. Тому необхідно замовляти в онлайн магазинах або у виробника безпосередньо. Я пішов по другому шляху і замовив у виробника.
На наступний день стійки були вже у мене в руках
У коробці, крім стійок стабілізатора, був гарантійний талон. Гарантію, до речі, можна оформити онлайн
Також коротка інструкція по заміні стійок стабілізатора
І інформаційний буклет, в якому описана різниця між звичайними стійками стабілізатора і посиленими стійками АТР
Порівняння звичайних стійок стабілізатора і посилених
Тепер давайте візуально порівняємо звичайні стійки і посилені.
Відразу впадає в очі діаметр пальця. Він трохи більше стандартного. Тому гайка під ключ на 17 мм і виточка на пальці теж під ключ на 17 мм
На звичайних стійках ключ або на 14 мм, або на 15 мм.
Пильник досить герметичний, а шарнір досить тугий
В цілому стійка виглядає масивно
На корпусі нанесений номер
Далі дивіться різницю між звичайною стійкою і посиленою АТР
Різниця дійсно помітна навіть “на око”
Заміна стійки стабілізатора на посилену
Заміна досить проста, якщо на вашому авто захищена різьба, як у мене. Тоді все легко відкрутиться і заміна займе від сили хвилин двадцять на одній стороні.
Як я захищаю різьбу, показано в цьому відео
https://youtu.be/ehnjk6bQhfk
Загалом, для заміни вивішуємо колесо і демонтуємо його
✅Примітка: стійки праворуч і ліворуч різні.
Відвертаємо верхню гайку
І нижню гайку
Так як автомобіль встановлений на домкраті, то стабілізатор знаходиться в напрузі. Тому для зручності його необхідно розвантажити. Це можна зробити всім, що є під рукою. Навіть лопатою
Придавлюємо стабілізатор вниз. На фото видно, що до чого.
Потім демонтуємо стару стійку і встановлюємо нову
Недоліки посиленої стійки стабілізатора АТР
В цілому стійка встала без проблем. Але є один недолік – це довгий палець шарніра.
Зараз це ніяких проблем не викличе, але ось при заміні доведеться робити зайві обороти гайки по іржавої і попсованої різьбі
Ну прям дуже сильно довга різьбова частина.
Ну а в іншому все досить добре.
В майбутньому відпишуся про пройдений пробіг на цих стійках