Вітаю, Друзі! Рано чи пізно повинна була з’явитися ця сторінка. Справа в тому, що у мене тисячі листів без відповіді з проханнями про допомогу
Ще більше в особистому листуванні на сайті. Про канал на Ютубі я взагалі мовчу. Я не буду тут довго розповідати що і як. Тому що нормальна людина зрозуміє, що всім відповісти нереально. Просто фізично нереально. Навіть якщо я буду усі 24 години сидіти за комп’ютером і просто всім відповідати “так” або “ні”, то я все одно не встигну всім відповісти.
А мені ж не просто треба відповісти “так чи ні”, а вникнути в суть питання, вивчити логи і написати розгорнуту відповідь. І на це йде часом півдня. Цілих півдня на один файл діагностики. Але ж практично завжди у людини виникають ще питання і це вже переростає в дискусію.
Загалом, це утопія, друзі. Я втомився стояти перед вибором, кому відповісти зараз, а кому пізніше. А “пізніше” в моїй ситуації — це швидше за все “ніколи”. Так як це повідомлення потоне в потоці нових листів. Як і всім людям, мені теж необхідно вирішувати сімейні проблеми, годувати сім’ю, допомагати друзям. Плюс до всього я лишився будинку і швидше за все назавжди, тому постійна оренда житла також забирає багато сил і фінансів.
По ночах я адмініструю сервер, на якому знаходиться і цей сайт теж. Постійно щось необхідно вирішувати, оновлювати та виправляти. А це найголовніше, бо працездатність сайту — це першорядно. Тому, якщо проблеми на сервері, то інших проблем і питань для мене не існує. Навіть сімейних. А логи діагностики вже тим паче.
Загалом, вистачить писанини. Нормальній людині і так зрозуміло. Тому я прийняв рішення зробити послугу з платного аналізу логів або платні відповіді на питання.
Бачу в цьому ось такі дуже важливі плюси: я дуже обов’язкова людина. Тому дуже переживаю, що не відповів комусь на лист або особисте повідомлення. Бо розумію – людина витрачала час, писала, пояснювала і чекає відповіді. Цим рішенням я думаю, що зменшу кількість таких ситуацій.
Бувають випадки, коли задають питання, які вже повністю розкриті на сайті або у нашому каналі Ютуб. Просто лінь скористатися пошуком і вникнути. Тому, на мою думку, така людина не сильно зацікавлена вирішити свою проблему. А якщо людина заплатила символічну суму, то це означає, що вона має намір дійсно вникнути, розібратися і, по можливості, усунути проблему.
Це хоч трохи знизить фінансове навантаження на утримання сайту. Адже оренда сервера коштує більше 5500 грн.
І ця сума постійно зростає. А ще за домен плати, за доп роботи плати, за адмін панель, за антивірус. А ще доссят періодично.
І найголовніше. Це зовсім не означає, що я перестану відповідати на повідомлення і листи, як і раніше. Я все одно буду це робити. Але терміновість і пріоритет буде все таки за платним аналізом. Якщо вам все ж необхідно терміново розібратися з проблемою, а з фінансових або інших проблем ви не можете пожертвувати невелику суму, то все одно напишіть мені про це. Я теж людина і все розумію.
Як задати питання і зробити пожертву
Так, саме пожертву, а не оплату. Так як суму Ви визначаєте самі і оплачуєте не стільки мою допомогу, скільки робите пожертву і підтримуєте роботу сайту. Далі є кілька варіантів.
1. Переказуєте бажану суму на карту Приватбанку 5168742242856932
Потім пишіть на пошту [email protected] ваше питання і прикріплюєте додаткові файли (логи, фото, відео і т.д.). Також напишіть, що ви зробили пожертву на карту Приватбанку та приблизний час переказу. У темі листа обов’язково пишіть “Платна допомога”
2. Переказуєте бажану суму USDT TRC20 на TBCFwfbAgvPTBfz7n14EAU2VgtdW4vwLt7
Потім пишіть на пошту [email protected] ваше питання і прикріплюєте додаткові файли (логи, фото, відео і т.д.). Також напишіть, що ви зробили пожертву USDT та приблизний час переказу. У темі листа обов’язково пишіть “Платна допомога”
3. Переказуєте бажану суму на Вебмані Z383535233634
Потім пишіть на пошту [email protected] ваше питання і прикріплюєте додаткові файли (логи, фото, відео і т.д.). Також напишіть, що ви зробили пожертву через Вебмані та приблизний час переказу. У темі листа обов’язково пишіть “Платна допомога”
Вся комунікація здійснюється тільки по вищевказаній електронній пошті. Там зберігається вся історія листування і я швидко можу освіжити в пам’яті суть звернення конкретної людини. Тому при відповіді на мій лист, обирайте функцію «відповісти», а не пишіть новий лист.
Послуги ремонту та консультацій по телефону я не надаю! Мені набридло відповідати на дзвінки о 23.45 і слухати питання “а що може бути…?” Тому мені довелося змінити номер і в онлайн я його нікому вже не даю.
Так як листів багато, тому відповідаю іноді з затримкою до трьох днів. Але всім відповідаю обов’язково.
Найголовніше! Я ніколи і нікому не пишу перший! Та тим паче не прошу ніякі гроші! Остерігайтесь шахраїв!