Огляд та історія Шевроле Лачетті

Прилади лачетті Огляди та обговорення Шевроле Лачетті

Ім’я Шевроле Лачетті – це похідне від латинського lacertus, що означає “енергійний, сильний, юний”.

Історія Шевроле Лачетті починається з дебюту 5-дверного хетчбека Лачетті, який відбувся в 2003 році в Південній Кореї.

Мій Лачетті

Там же почалася його повномасштабна збірка. Багато комплектуючих поставлялися з Європи. Наприклад, ABS робила фірма Bosch, подушки безпеки і каталізатори — Siemens Automotive, автоматичні КПП — ZF і Aisin Warner.

Chevrolet Lacetti випускався в трьох варіантах виконання кузова-седан, хетчбек і універсал.

Дизайн Lacetti хетчбек розроблявся в Турині, в відомій студії ItalDesign під керівництвом Giorgetto Giugiaro.

Огляд Лачетті

Виглядає автомобіль досить динамічно і сучасно, навіть зараз, через майже два десятки років.

15 дюймові багатоспицеві диски і спойлер на даху Лачетті хетчбека роблять його навіть трохи спортивним і молодіжним, на відміну від інших модифікацій кузова.

Загальний вигляд Шевроле Лачетті надає йому відчуття потужності і впевненості.

лачетті седан
Лачетті седан
Лачетті хетчбек
Лачетті хетчбек

Інтер’єр Лачетті не нав’язливий, але цілком функціональний і зручний у всіх відносинах. Це і досить просторий салон, де навіть задні пасажири відчувають себе цілком вільно, і безліч шухлядок і кишеньок

просторий салон лачетті

Навіть присутній футляр для окулярів і дзеркальця для водія і пасажира.

футляр для окулярів

Варто відзначити регульований по висоті кермо і дуже зручні сидіння.

Прилади легко читаються

Прилади лачетті

В обробці використані тільки якісні матеріали, підгонка всіх панелей максимально точна, світлі тони обивки витримані в одній гамі, і завдяки цьому салон здається ще просторіше. Скрипів практично немає.

Багажний відсік лачетті

Багажний відсік вражає значним об’ємом, як для хетчбека, який можна збільшити, склавши спинку заднього сидіння. Це дозволяє перевозити габаритні вантажі

Багажник лачетті

Огляд на хорошому рівні

Огляд Лачетті

Трохи заважають передні стійки кузова, але це обумовлено рішенням щодо підвищення міцності кузова при лобовому ударі

Комплектація Лачетті

Комплектація Lacetti може похвалитися непоганим списком базового обладнання. У стандартне оснащення комплектації SE входять кондиціонер, футляр для окулярів водія, підлокітник з тримачами для склянок, гідропідсилювач керма, передні подушки безпеки, АВЅ, передні електросклопідйомники і CD-магнітола.

У комплектації SX обладнання Шевроле Лачетті доповнюють система клімат-контролю, бічні подушки безпеки для передніх пасажирів, протитуманні фари, регульоване по висоті водійське сидіння.

Є і третя комплектація-CDX. У неї входять, крім перерахованого, 15-дюймові колісні диски, Спортивні передні крісла з вираженою бічною підтримкою.

Двигуни Лачетті

Для Лачетті пропонували тільки три бензинових двигуна об’ємом 1,4 (93 к.с.), 1,6 (109 к. с.) і 1,8 л (122 к. с.). Базовий 93-сильний двигун працює в парі лише з 5-ступінчастою механічною КПП. До двох інших ще пропонується 4-діапазонний “автомат” (для 1,6 — літрового Лачетті-виробництва Aisin, а для 1,8 — літрового – ZF).

Мотори 1.4 і 1.6 дуже схожі і мають багато спільного. Навіть Система управління двигуном однакова і побудована на одному і тому ж ЕБУ – Sirius D42.

А ось двигуни 1.8 встановлювалися різні. Перші моделі були з мотором T18SED, а більш пізні з мотором LDA.

Версії LDA теж відрізняються між собою взалежності від року випуску і мають різну систему управління двигуном.

Чотири дискових гальмівних механізми відмінно виконують свою роботу. Гальма Шевроле Лачетті можна назвати ідеальними.

Підвіска добре зарекомендувала себе по наших дорогах. Загалом, Шевроле Лачетті – це зручна і практична робоча конячка.

Відмінності Лачетті Седан, хетчбек і універсал

Коротко розглянемо відмінності автомобіля в різних варіантах виконання кузова.

Не дивлячись на однакову назву, самі по собі автомобілі досить різні. У хетчбека з іншими кузовами взаємозамінні тільки передні двері.

Салон універсала і хетчбека однаковий і відрізняється від седана. Найбільш значуща відмінність-це торпедо. На седані дефлектори повітроводів мають прямокутну форму, а на хетчбеку і універсалі – круглу.

Андрій
Оцініть автора
Додати коментар