Привіт всім у кого виникла така проблема – гріється колесо Лачетті. Розповім, як вдалося впоратися з даною проблемою.
Також дана стаття буде корисна тим, кого хвилює питання заміни гальмівних колодок Шевроле Лачетті своїми руками.
Чому гріється колесо Лачетті
Практично в 100% випадків колесо гріється через проблеми в гальмівному супорті:
- Корозія і клин поршня супорта
- Закисли напрямні пальці супорта
- Використання неправильних мастил при обслуговуванні супорта
Відновлення гальмівного супорта
Знімаємо колесо.
Очищаємо весь бруд з гальмівного механізму щіткою
Відкручуємо нижній болт, що кріпить корпус циліндра супорта
Відкручуємо кришку бачка і відбираємо трохи гальмівної рідини шприцом, щоб при вдавлюванні поршня в циліндр супорта гальмівна рідина не вилилася через верх бачка
Монтажкою вдавлюваємо хоча б трохи поршень в циліндр супорта. Буде важко, але по іншому ніяк!
Підіймаємо корпус циліндра супорта вгору
Ставимо циліндр на місце, але попередньо знявши ОДНУ колодку!
Йдемо в салон і натискаємо на педаль гальма, щоб поршень супорта виліз з корпусу (а щоб зовсім не виліз ми там залишили одну колодку, він в неї упреться, думаю зрозуміло). Якщо поршень не вилазить, то заводимо двигун і тиснемо педаль гальма, тепер точно вилізе!:)
Промиваємо і оглядаємо поршень. Якщо на ньому немає корозії, тоді дана процедура допоможе надовго. А якщо вже є осередки корозії, тоді ми врятуємо ситуацію на деякий час, але в майбутньому необхідно буде все ж замінити поршень
Тепер під пильовик поршня наносимо мастило ATE BREMSZYLINDER PASTE
Порада. Якщо колесо почало нагріватися в дорозі до такої міри, що неможливо доїхати до місця ремонту або в даний момент немає можливості придбати дане мастило, або на поршні вже є вогнище корозії і треба просто тимчасово відновити працездатність супорта, тоді тимчасово під пильовик поршня можна нанести звичайне силіконове мастило. Його можна придбати в будь-якому магазині. Це дозволить доїхати до місця ремонту і дасть час на покупку всього необхідного для заміни поршня або супорта в зборі.
Потім вдавлюваємо поршень до кінця. Зробити це простіше, якщо заздалегідь виготовити спеціальне пристосування
Працювати їм легко і зручно
Після цього знову повторюємо таку процедуру раз 5, щоб гальмівний циліндр розробився! Тобто, висуваємо і засовуємо поршень. З кожним разом він буде рухатися легше.
Потім виймаємо напрямні
Вичищаємо їх і змащуємо мастилом для напрямних супортів
Мастило для напрямних супортів TRW PFG110
Добре промиваємо засобом для очищення посадочні місця напрямних
І встановлюємо змащені напрямні на свої місця.
Також можна придбати ось таку змазку або аналогічну (не обов’язково)
Їй можна змастити попередньо очищені посадочні місця гальмівних колодок
Напрямні пальці їй змащувати не потрібно!!! Тільки напрямні колодок.
Для профілактики таку ж операцію проводимо з супортами інших коліс. Процедура з передніми колесами нічим не відрізняється.
Єдине, що передні супорти більш масивні
Таку процедуру бажано проводити раз на два роки
І стежте за станом колодок
Як бачимо, зліва нова колодка, а праворуч колодка, зношена до межі.
Не забудьте долити гальмівну рідину і закрутити кришку бачка!
Примітка. Дана процедура допоможе відновити працездатність супорта. Але якщо поршень вже покрився корозією, тоді ефект буде короткочасним. Тому неминуче в майбутньому доведеться замінити поршень і зробити капремонт супорта.
Перед виїздом натисніть кілька разів на педаль гальм, щоб поршень зайняв своє робочє положення
Правильні мастила для гальмівного супорта
Ну а тепер обговоримо тему вибору змазок. У цій темі твориться повна каша і плутанина. Причому в цьому винні не рядові автолюбителі, а продавці. Хоча і виробники не рідко дають невірні описи своїм продуктам, а потім після негативних відгуків роблять виправлення, що ця змазка виявляється не зовсім підходить для того, для чого вчора підходила.
А “продавці-консультанти” в магазинах (про ринки взагалі мовчу) дурять покупців і самі про це часто не здогадуються. Але ж це гальма, хлопці! І тут ціна помилок і некомпетентності дуже висока.
Багато автолюбителів повністю довіряються продавцям-консультантам. Так, з їх допомогою змащують напрямні пальці мастилом від LIQUI MOLY Bremsen-Anti-Quietsch-Paste або мідними мастилами. Через кілька місяців це мастило перетворюється в липкий порошок… і гальмівний супорт заклінює на стільки, що часом без застосування грубої сили неможливо навіть витягти напрямні.
І до цього дня продавці рекомендують її під виглядом мастила для напрямних пальців, хоча це противоскрипная паста.
Їй можна змащувати напрямні колодок і тильну сторону колодки, запобігаючи скрип. Вона і називається антискрипна паста.
Такі ситуації часті. На ринку підходжу і питаю у чоловіка: “є хороша змазка для напрямних пальців супорта?” Він мені простягує Mannol 9896 KUPFERPASTE (((
Я йому кажу, що у мене така є і вона не має ніякого відношення до напрямних пальців гальмівних супортів. Він мені тицяє під ніс опис на тюбику, нібито, на мовляв, розумник, читай
Хто уважно прочитає, той зрозуміє сенс написаного. Їй можна змащувати торці колодок при установці, болти вихлопної системи при її заміні і видаленні каталізатора і т. д. А напрямні пальці їй змащувати не можна!
З усього цього я в свій час зробив висновок, що потрібно розбиратися в цьому питанні самому і не покладатися на консультантів, так як молоді консультанти мало в чому розбираються, а консультанти зі стажем досі радять графітну змазку, бо – сто років їй змащували і будемо змащувати: -)
Витративши купу часу, я все-таки знайшов для себе ідеальний варіант. Він виглядає так:
Для змащення поршня найідеальніший варіант – це ATE BREMSZYLINDER PASTE.
Вона наноситься тонким і рівномірним шаром на робочі поверхні циліндрів, поршні і ущільнювальні елементи. Ця змазка сумісна з гальмівними рідинами DOT 3, DOT 4 і DOT 5.1. Її не просто знайти, але цілком реально.
Для змащення напрямних пальців найкращий варіант – це TRW PFG 110
Теоретично їй можна змастити і поршень, але краще все ж ATE BREMSZYLINDER PASTE.
Більш докладно про змазки для гальмівного супорта дивіться в моєму відео
Ось такі справи, друзі. Будьте пильні при покупці мастильних матеріалів для супортів і підходите до цього питання з усією відповідальністю. Не покладайтеся повністю на продавців-консультантів.
Дякую за детальну інструкцію! В моєму випадку на 2 із 4 супортів пальці підклинили. На одному із них була корозія на гальмівному циліндрі. Тому так, краще час від часу робити профілактику і вчасно змінювати гальмівні колодки!